donderdag 20 september 2012

Achter de wolken schijnt de zon

Na een jaar schijnt voor mij weer de zon.
Ik ben hoog genoeg op de berg en loop stap voor stap over een glooiend landschap steeds een beetje verder en hoger.

Het gaat goed, heel goed en ik snap het. Dat gevoel is mooi.
De lessen van het afgelopen jaar kan ik de rest van mijn leven onthouden en in praktijk brengen.
Ik weet zeker dat ik in mijn 42e levensjaar weer slank (genoeg) zal zijn.
Het leven is mooi, mijn leven is mooi, ik ben tevreden met en trots op hoe en wie ik ben: mezelf!
En zal nooit meer het meisje in mij vergeten.

Ik word altijd blij als ik deze foto zie, want dit ben ik in alle facetten.
Ik was stiekem (lekker stout) zelf naar het zwembad gegaan,
alles keurig mee en goed voorbereid.
Skattig kersenjasje, tuttasje, zwemkleren in tas van de slagerij van
mijn vader en een gieter om mee te spelen.
En..... ik ging naar het zwembad, want DE ZON SCHEEN!!!
Wat een lekker lachebekje. #trots

Het is een dierbare foto want kenmerkend en in 1 blik gevangen hoe ik was
en nog steeds ben. Nog steeds gek op tasjes gezien mijn grote verzameling,
trots op mijn vader, hou nog van mooie kleren en goed voorbereid zijn, alles goed
regelen en voor elkaar hebben en tijd nemen om gek te doen en te spelen.
En het voornaamste: ik maak nog steeds graag iedereen blij en aan het lachen.

Na het nemen van de foto heeft de badjuf toch maar mijn mama gebeld.
My next step: http://mijndroomiseencolumn.blogspot.nl/
Ik ga dus door naar het volgende level, maar lees jij gerust verder hier als je wilt en kom naar me toe.
Het is een happy place, je bent er altijd welkom.
Neem gerust je tijd, ik wacht op je, de rest van je leven ook.

Voor de allerlaatste keer nog een song van de dag.
Besef vandaag dat Jeroen van der Boom over mij zingt.
Tis meteen een mooie samenvatting van deze weblog: Jij bent zo.

Zeg ik nee, zeg jij ja.
En wil ik gaan slapen,
wil jij ineens graag en oh
Zeg ik stop ga jij toch,
nog even door
En ik krijg geen gehoor.

Stroomt het bier uit de kraan,
wil jij naar huis.
Zeg ik laten we gaan,
geef jij niet thuis .
Maar het kan me niet schelen, want

Jij bent zo
Ik heb je dan nooit anders gekend, en zo
zou ik jou 't liefste houden.
Je bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, en oh
Ook al doe je echt geen moeite
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend, zo
Wil ik verder leven samen met jou

Zal ik jou ooit begrijpen
Ik zou het niet willen
Ik hou van je grillen
Jij maakt dat ik nooit een dag
niet heb geleefd
Dus verras me maar weer
Ook al doet het soms zeer

En is wit in de mode
draag jij zwart
Weet je 't zeker
dan nog volg jij je hart
Iedereen zou zich schamen, maar

Jij bent zo
Ik heb je dan nooit anders gekend, en zo
zou ik jou 't liefste houden
Je bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, en oh
Ook al doe je echt geen moeite
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend, zo
wil ik verder leven samen met jou

Ik wil je echt niet anders
Ook al wil je meer tijd voor jou alleen
Toch voel ik me met jou zo samen een
Want ik weet dat je van me houdt

Jij bent zo
Ik heb je dan nooit anders gekend, en zo
Zou ik jou t liefste houden
Je bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, en oh
Ook al doe je echt geen moeite
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend zo
Wil ik verder leven samen met jou

Jij bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, oh
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend zo
Wil ik verder leven samen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten